Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам ли вариатор или нямам?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    В такъв случай може да има проблем със сигнала, подаван от ЕКУ-то ...
    Огледай все пак да няма прекъснати кабели - а ако всичко е наред, остава да се прекръстиш и да търсиш ново ЕКУ.
    Успех, надявам се да е по-малката беля !
    155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
    Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

    Comment


    • #77
      Благодаря! Дано да не се налага да купувам комп.А само информармативно-колко струва такъв (на старо ест.). И още нещо се сещам да попитам и спирам с въпросите-възможно ли е вариаторът да сработва само когато колата е в движение?

      Comment


      • #78
        Не, вариатора сработва на определени обороти - трябва да го видиш да действа и на място при форсиране.
        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

        Comment


        • #79
          вие с тез вариатори неразбрахте ли , че няма значение ! на кабелите !!
          155 осем хиляди клапана 16 вериги
          0884650778 токи4а

          http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от toki4a Покажи съобщение
            вие с тез вариатори неразбрахте ли , че няма значение ! на кабелите !!
            Е..разбрах де-моят не работи без значене как са кабелите

            Comment


            • #81
              колега провери си релето за вариатора не бързай с ЕКУ-то по някога най големите гафове се откриват в най елементарните устройства. Успех

              П.С. а сега някой ако успее да ми каже кое точно е тва нещо наречено вариатор ще съм ви страшно задължен, тъй тъй съм разкостил колата да проверя и него работи ли или не.
              sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
              Suzuki GSXR 750 W настоящ
              Kawasaki KZ 440A вече бивш

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
                колега провери си релето за вариатора не бързай с ЕКУ-то по някога най големите гафове се откриват в най елементарните устройства. Успех

                П.С. а сега някой ако успее да ми каже кое точно е тва нещо наречено вариатор ще съм ви страшно задължен, тъй тъй съм разкостил колата да проверя и него работи ли или не.
                Ами как да го проверя това реле-аз преди време ги вадих всичките и им зачиствах крачетата и ги пръсках с WD40,та да не се запичат повече.Как да разбера дали работи?

                А иначе вариаторът,доколкото аз разбирам,е на самия разпределителен вал на смукателните клапани,т.е. така не може да се види.Вижда се соленоидът,който го управлява,като застанеш срещу двигателя е точно вдясно от маркучето за картерните газове.В PDF-те е описано добре-общо взето е просто и гениално устройство,което работи безотказно,единственият кусур му е,че понякога отказва да работи

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                  Ами как да го проверя това реле-аз преди време ги вадих всичките и им зачиствах крачетата и ги пръсках с WD40,та да не се запичат повече.Как да разбера дали работи?
                  релетата са с алуминиеви капачета, сваляш капачето, почистваш котвичката вътре(желателно с финна шкурка) провeряваш пъпките и затваряш, обикновенно тези пъпки нагарят и не дават контакт. Колегите по горе са обяснили кое точно е релето тaка че няма да ти е трудно да го намериш, за това как да го провриш......... сложи го на една кола с работещ вариатор и си готов....
                  Мерси за инфото кое е тва нещо винаги съм се чудил какво е това
                  sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                  Suzuki GSXR 750 W настоящ
                  Kawasaki KZ 440A вече бивш

                  Comment


                  • #84
                    Тъй,значи ей сега слизах да гледам релетата.Няколко странни неща-едното реле (би трябвало да я точно за вариатора,пада се най-близо до акумулатора и най-вляво) е абсолютно същото като останалите три релета,но средното му краче не влиза в никакв букса,има дупка там,където трябва да прави контакт с някакво кабелче-не знам дали е нормално.Освен това не видях диод никакъв-отворих релето (между другото се оказа,че е отчупена една част от него вътре,т.е. релето е капут).Колата запали и без това реле,т.е. не може да е за бензиновата помпа,не може да е и за дюзите.И още нещо-сигурни ли сте,че релето с диода е за вариатора?Щото в пдф са описани четири релета-реле за бензиновата помпа,реле с диод (точно така е наречено),реле за вариатора и auxiliary relay (допълнително реле или не знам точно кво значи).Т.е. излиза,че релето за вариатора не е с диод?!

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                      Тъй,значи ей сега слизах да гледам релетата.Няколко странни неща-едното реле (би трябвало да я точно за вариатора,пада се най-близо до акумулатора и най-вляво) е абсолютно същото като останалите три релета,но средното му краче не влиза в никакв букса,има дупка там,където трябва да прави контакт с някакво кабелче-не знам дали е нормално.Освен това не видях диод никакъв-отворих релето (между другото се оказа,че е отчупена една част от него вътре,т.е. релето е капут).Колата запали и без това реле,т.е. не може да е за бензиновата помпа,не може да е и за дюзите.И още нещо-сигурни ли сте,че релето с диода е за вариатора?Щото в пдф са описани четири релета-реле за бензиновата помпа,реле с диод (точно така е наречено),реле за вариатора и auxiliary relay (допълнително реле или не знам точно кво значи).Т.е. излиза,че релето за вариатора не е с диод?!
                      ......или релетата са ти разбъркани като тесте карти за игра.... ако ти се знипьва подреди си релетата както трябва да са, по памет това реле наистина трябва да е с диод... няма проблем колата ти да запали без него въпроса е как ще работи
                      sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                      Suzuki GSXR 750 W настоящ
                      Kawasaki KZ 440A вече бивш

                      Comment


                      • #86
                        Още повече се обърках-ще се опитам по-точно да си формулирам въпроса:
                        Релетата еднакви ли трябва да са на външен вид?Щото моите са еднакви,което може би означава,че някое/някои от тях не са за там...Всичките ми релета са 12V/30A с алуминиеви капачета.

                        Comment


                        • #87
                          еднакви са на външен вид, разликата е че едното е с диод а другите без, това с диода е за вариатора
                          sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                          Suzuki GSXR 750 W настоящ
                          Kawasaki KZ 440A вече бивш

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Rider_alfa155 Покажи съобщение
                            еднакви са на външен вид, разликата е че едното е с диод а другите без, това с диода е за вариатора
                            Ок ясно-значи диодът е вътре,пак ще огледам и ще видя.Но така или иначе има някакво отчупено парче от това реле и ще се сменя.Въпросът ми сега е-продават ли се нови такива или пак старо да търся?А също така има ли възможност да бодна там само за проба обикновено реле от някое друго устройство в колата,което за момента не ми трябва?

                            Comment


                            • #89
                              друго реле няма да ти върши работа, трябва да е същото, продават се и не са много скъпи, до колкото си спомням са към 7-8 лева а иначе по моргите ен може да не намериш някое
                              sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
                              Suzuki GSXR 750 W настоящ
                              Kawasaki KZ 440A вече бивш

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                                Ок ясно-значи диодът е вътре,пак ще огледам и ще видя.Но така или иначе има някакво отчупено парче от това реле и ще се сменя.Въпросът ми сега е-продават ли се нови такива или пак старо да търся?А също така има ли възможност да бодна там само за проба обикновено реле от някое друго устройство в колата,което за момента не ми трябва?




                                Колеги,аз когато се "борих" с вариатора и релетата,забелязах че дори едно от 4-те релета да нее включено,колата гасне,или въобще не пали.Относно това за вариатора,върху капачето му беше "мацната" с червена боя нещо като лентичка.Та именно в него ми беше проблема;пъпката му се беше отлепила,което е подавало постоянен сигнал на вариатора да сработва,това пък води до нестабилни обороти,което пък е навело на мисълта някой умник да му резне кабелите .

                                За значението на буксите пък,само и аз да поясня.Когато му подадете директно плюс и минус а вариатора е в ръцете ви,няма значение кой кабел къде се слага.НО,когато го опрете някъде по двигателя (явно си "хваща" маса) тогава работи само по един определен начин!!!!!На моя на едната букса има цифрата 2 и там се слага минусовия кабел. Успех!


                                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                                Comment

                                Working...
                                X